Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:550
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (3 z 550)

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Uvedená procenta vychází z 1 hodnocení od spotřebitelů help

#82161Okraden prodavači

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2025, před 7 dny

Jan Kubla

Znění stížnosti

Dobrý den. 7.6 2025 jsem kupoval pivo v akcí Budvar 10 za 9.9kc. Při upozornění že mě napočítali 2x pivní láhve za 96kc nastalá extrémní situace, zkouška zda zákazník není hlupák a umí počítat, jsme celý nákup museli ručně přepočítat na kalkulačce až poté paní vrátila 96kc zpět. Žádná omluva že se pokouší okrást a zamast zákazníka!!! Aby to nebylo málo domá jsem zjistil že 1kus pečiva byl připočítán navíc.)
Přikládám účet kde pivo bylo naúčtováno i z vratným obalem+ještě jednou načteny vrátný obal za 96k.


Produkt

Akce víkend Budvar 10 za 9.90kč


Požadované řešení

Poukázka na 500kc na nákup.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2025 11:30, včera

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.

Jestliže zboží na účtence neodpovídá zakoupenému zboží, je možné účtenku reklamovat. Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.

Pokud prodávající naúčtoval spotřebiteli zboží navíc, které si spotřebitel nezakoupil, má spotřebitel právo žádat po prodávajícím vydání bezdůvodného obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Spotřebitel může svůj nárok prokázat např. svědeckou výpovědí nebo kamerovým záznamem, je-li takový záznam v prodejně pořizován.

Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který je dostupný na webové adrese: https://www.penny.cz/kontakty.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.