Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3268
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (2 z 3268)

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Uvedená procenta vychází z 31 hodnocení od spotřebitelů help

#82164Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2025, před 6 dny

Lada Ševcikova

Znění stížnosti

16.12.2024 ma tchyně platila pojistku na dum poukázkou .Částku 2480 Kč.Po zaplacení této částky schovala ustrizek a měla věc za vyřešenou.V dubnu tento rok ji přišel dopis z pojišťovny, že dluží na pojistném 2232 Kč.Zjistili jsme ,že pošta zauctovala jen 248 Kč. Tudíž se pracovnik spletl o 0.Maminka však odevzdala na poště částku 2480 Kč, kterou měla zaplatit .A že na ustrizku je jen castka 248 Kč si nemohla všimnout. Ihned jsme na poště reklamovali, ale reklamaci zamitli s tím, že je to tvrzení proti tvrzení.Vec jsem řešila i s vedoucím pobočky a ten mě odkázal k soudu .Tchyně neměla jediný důvod zaplatit částku jen 248 Kč.pojistku musela ihned doplatit .Tato situace je opravdu nepříjemná, neboť tchyni bude 80 let a neví ,jak se bránit.Na poště ji okradli a ještě se k tomu postaví takto nehorázne .


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2025 16:37, včera

Domníváme se, že v popsaném případě si spotřebitel mohl odlišné částky všimnout. Spotřebitelům vždy doporučujeme si účtenky či různá potvrzení ihned zkontrolovat, aby předešli podobným problémům.

Dle našeho názoru jde však v uvedené situaci o pochybení na straně České pošty, s.p., neboť je zřejmé, že se částka neshoduje.

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště, jak spotřebitel dle popisu učinil. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.