Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,
dne 28.5.2025 mi byla dorucovana zasilka v 9:05 ze společnosti Pe-Mi. - ten cas znam dle print screenu ze spolecnosti PeMi
Kuryr ke mne nedorazil a zasilku odeslal nazpet a sdelil, ze jsem si zasilku odmitl prevzit.
Zasilka byla mnou jiz davno uhrazena a cekali jsme na ní.
Kuryr nedorazil.
Děkuji
Pospíšilík
vrátit penize, ktere mi PeMi strhlo
|
Tweet |
Stížnost je také možné směřovat přímo ke společnosti WE|DO CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.wedo.cz/kontakt.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.