Společnost


ČSAD AUTOBUSY České Budějovice a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 6)

#82176Nezstavení na zastávce a verbální hrubost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2025, před 5 měsíci

Tomáš Imrich

Znění stížnosti

Dnes řidič ř. 220026, na lince 340311, odjezd cca 13:07 z Třeboně, Dřevnice, naší devitileté dceři, řekl když uváděla kam chce jet, že "to z ní leze jak z chlupaté deky". Pak nezastavil jí ani její kamarádce v zastávce Domanín Vrchny a převezl je až do Domanína (cca 5km), obě děvčata se jej bojí, takže se neozvaly. Dříve již k nim byl hrubý a také zavíral tak brzy dveře, že několikrát téměř zachytil dceři školní batoh ve dveřích při vystupování. Na to jsme podávali stížnost již dříve. Pro doplnění dcera i její kamarádka na této trase jezdí pravidelně, je zřejmé , že se jednalo o úmysl.
Tomáš Imrich, tel. ***


Produkt

jízda autobusem


Požadované řešení

Vzdledem k opakováného špatnému chování i po první stížnosti, bychom rádi, aby řidič tuto trasu nejezdil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2025 12:48, před 5 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na uvedenou společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.busem.cz/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2025 19:37, před 3 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2025 13:33, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu
vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti,
jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní
lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.