Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes řidič ř. 220026, na lince 340311, odjezd cca 13:07 z Třeboně, Dřevnice, naší devitileté dceři, řekl když uváděla kam chce jet, že "to z ní leze jak z chlupaté deky". Pak nezastavil jí ani její kamarádce v zastávce Domanín Vrchny a převezl je až do Domanína (cca 5km), obě děvčata se jej bojí, takže se neozvaly. Dříve již k nim byl hrubý a také zavíral tak brzy dveře, že několikrát téměř zachytil dceři školní batoh ve dveřích při vystupování. Na to jsme podávali stížnost již dříve. Pro doplnění dcera i její kamarádka na této trase jezdí pravidelně, je zřejmé , že se jednalo o úmysl.
Tomáš Imrich, tel. ***
jízda autobusem
Vzdledem k opakováného špatnému chování i po první stížnosti, bychom rádi, aby řidič tuto trasu nejezdil.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na uvedenou společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.busem.cz/kontakt.html