Společnost


Superbalik s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

25 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 4)

#82179Nedodané zboží, které bylo zaplaceno

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2025, před 6 dny

JINDŘICH NOVÁK

Znění stížnosti

Objednávka #***nebyla doručena. Přes nekonečné urgence jen samé výmluvy.


Požadované řešení

Chci vrátit peníze
Dobrý den, balíček jsem neobdržel. Opakovaně jsem balíček urgoval.
Děkuji za konečné vyřízení.

PaedDr. Jindřich Novák
***

-------- Původní zpráva -------
Od:
Komu: ***
Předmět: Re: Objednávka #***
Datum: 04.06.2025 14:34
Dle našeho systému vidím že objednávka byla expedována již 27.2.2025
Vy jste balíček neobdržel?




S pozdravem,

D.M.
Customer care specialist
tel.:




Datum: 04.06.25 14:21
Od: ***
Komu: info@superbalik.cz

Objednávku jsem zaplatil
***


-------- Původní zpráva -------
Od:
Komu: ***
Předmět: Re: Objednávka #***
Datum: 04.06.2025 11:13
Dobrý den,
velice se omlouváme za vzniklé komplikace
Vidím Vaši objednávku jako nevyřešenou, momentálně nemáme vámi objednané zboží skladem.

Mohu se ještě optat zda jste objednávku již platil, já zde vidím nastavenou platbu dobírkou.

Děkuji





S pozdravem,

D.M.
Customer care specialist
tel.:




Datum: 04.06.25 11:06
Od: ***
Komu: info@superbalik.cz

Prosím o okamžitou zprávu ohledně mé objednávky viz. níže. Druhý Tel: ***

Děkuji
***

-------- Původní zpráva -------
Od:
Komu: ***
Předmět: Re: Objednávka #***
Datum: 23.04.2025 11:53
Dobrý den,

velice se omlouváme za prodlení. V současné době čekáme, než nám dodavatel dodá Vámi vybraný produkt. Věříme, že se tak stane co nejdříve.

Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace a děkujeme za strpení.




S pozdravem,

P.K.

tel.:




Datum: 06.04.25 22:33
Od: ***
Komu: info@superbalik.cz

Vážení, již dne 5.3, 10.3, 21.3, a 26.3.2025 jsem vás žádal o zaslání Objednávky #***. Na poslední dva e-maily jsem nedostal odpověď. Žádám vás důrazně o vyřízení zaplacené objednávky případně vrácení peněz na č.ú. ***. V případě, že se tak do 7 dnů nestane předávám k řešení obchodní inspekci a podávám na vás žalobu policii ČR.

Zatím nemám za co děkovat
PaedDr. Jindřich Novák
***


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2025 13:11, před 5 dny

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné i prostřednictvím § 1829 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Pokud odstoupení od kupní smlouvy zaslal spotřebitel ještě před vyexpedováním zboží, nemá povinnost zaslané zboží přebírat. V opačném případě, kdy odstoupení zaslal až po expedici, bude muset spotřebitel zboží převzít a zaslat zpět prodejci na svoje náklady, případně postupovat dle pokynů prodejce. Samotná expedice zboží však nebrání právu spotřebitele od smlouvy odstoupit.

Odstoupení od smlouvy je přitom jednostranný právní úkon, který nepodléhá souhlasu druhé strany. Odstoupením se smlouva od počátku ruší, účastníci si mají vzájemně vrátit to, co si poskytli.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla: Superbalik s.r.o., Varšavská 715/36, Vinohrady, 120 00 Praha 2. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty ohledně odstoupení od smlouvy uschovat.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.