Společnost


David Karas

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

16.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 6)

#82192Opakovaná reklamace ruční vapky nevyřízena. Na e-maily neodpovídají, žádná komunikace.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2025, před 8 dny

Alois Švec

Znění stížnosti

1. E-mail
dne 13.1.2025 jsem odeslal k reklamaci 2 ks baterií do aku vapky s podrobným popisem závady.
5.2.2025 jsem převzal zásilku zpět z reklamace, ale bez vyjádření v reklamačním protokolu,
baterie v původním stavu nefunkční a s přiloženou nabíječkou, na kterou jsem reklamaci nepožadoval.
Přesto jsem s ní baterie dobil, avšak stav baterií byl stejný jak před reklamací: s 1. baterií jsem načerpal asi 1 l vody
a druhá se ani nerozběhla.

2. e-mail
dne 13.1.2025 jsem odeslal AKU vapku k reklamaci, ale přišla mě zpět nefunkční., Tak dne 14.3.2025 jsem znovu odeslal komplet AKU vapku i spříslušenstvím a od české pošty mám potvrzení, že jste balík převzali 28.3.2025. Avšak dosud jsem neobdržel ani zprávu s vyjádřením řešení reklamace. Žádám vás proto o neprodlené řešení, případně vrácení peněz.
Číslo objednávky je *** ze dne 8.5.2024
a číslo mého účtu:***.

Na žádný E-mail nepřišla odpověď.


Produkt

Aku ruční vysokotlaký čistič- vapka 2x baterie, cena 999,- Kč, Číslo objednávky ze dne 8.5.2024.


Požadované řešení

Nejlépe vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2025 13:03, před 14 hodinami

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti: David Karas, Osadní 869/32, 17000 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese svého sídla. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty uschovat.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.