Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:732
Z toho za letošní rok:26
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

65.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (481 z 732)

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Uvedená procenta vychází z 222 hodnocení od spotřebitelů help

#82196Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2025, před 5 dny

Žaneta Daníčková

Znění stížnosti

Vyjádření ohledně reklamace ze dne 14.5.2025.

Nesouhlasím se zamítnutím reklamace a to z jednoho prostého důvodu.
Skrytá vada automobilu.

Auto jsem koupila 8.4.2025 a za cca 3 týdny se rozsvítila kontrolka motoru.
Diagnostika ukazála špatné 2 vstřikovací ventily.Oprava vyčíslená na 25 tis.

Na každou věc se vztahuje záruka tudíž i na ojeté auto.

Nejjednodušší je pro Vás napsat vyjádření,ve kterém se zbavujete odpovědnosti a dál to neřešite.
Ale je potřeba si uvědomit,že někomu tím způsobíte velké potíže.

Já jsem například samoživitelka a každá koruna je pro mě důležitá.Oprava za tolik peněz bude velký problém ale ...

Chybami se člověk učí a teď už vím,že si od vás nikdy auto nekoupím.

Dopoporučení na Vás bude negativní.


Produkt

Protokol Ev.č. ***


Požadované řešení

Proplacení opravy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2025 12:05, před 2 dny

Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Záruka se také nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.

Pokud by se jednalo o skrytou vadu, na kterou nebyl spotřebitel řádně upozorněn, pak by v takovém případě dovození odpovědnosti za vadu bylo možné.

Závěrem apelujeme na spotřebitele, aby nepodepisovali smlouvy ve spěchu a před každým podpisem si důkladně přečetli všechny podmínky. Ve chvíli, kdy je smlouva podepsaná, se již těžko dovolává toho, že spotřebitel nevěděl, co podepisuje.

Protože autobazar reklamaci zamítl jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.