Počet nahlášených stížností: | 156 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, dne 13.6. v 12:30 jsme měl koupenou jízdenku do Prahy, na tastávce jsem byl a řidič mi řekl že jedu až dalším autobusem, další autobus jel ale do Zurichu, ne do Prahy. Volal jsem i na zákaznickou linku kde jsem po 15ti minutách čekání nedostal žádné pomoci rady, nebo aspoň v podobě nového spoje, jen odřeknutí že si za to můžu sám. Mé číslo rezervace je ***. Po zkušenostech s vašima řidičema a operátora ale pochybuju že vás to bude zajímat. Dneska jsem se měl dostavit na rozlučku se svobodou mého nejlepšího kamaráda, moc vaší společnosti že mi tenhle moment úplně skazila.
Kompenzace jízdenky
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Podle § 2950 občanského zákoníku platí, že pokud jedinec poskytl vědomě neúplnou nebo nesprávnou informaci, nahradí škodu kterou tím druhému způsobil.
Obecně také platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.