Společnost


DEPOT PRAGUE, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#82244Výskyt štěnic, odmítnutí reklamace a vrácení peněz

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2025, před 3 dny

Eduard Patka

Znění stížnosti

Byl jsem ubytován v zařízení DEPOT PRAGUE s.r.o., U vozovny 525/2a, Malešice, 108 00 Praha, od 21. 4. do 7. 6. 2025. Po několika týdnech se objevily štěnice, opakovaně jsem utrpěl štípance a nemohl bezpečně spát. Recepce problém neřešila, kontakt na odpovědnou osobu odmítla sdělit. Po opuštění ubytování jsem žádal poměrnou část peněz zpět, ale bylo mi sděleno, že se zde peníze zásadně nevrací. Žádám o pomoc se získáním poměrné náhrady za nedodržené podmínky a hygienicky závadné ubytování.


Produkt

Ubytování v zařízení DEPOT PRAGUE, Praha -10, pokoj se štěnicemi. Placeno hotově za měsíc (13 000 Kč), bez smlouvy. Ubytován od 21. 4. do 7. 6. 2025.


Požadované řešení

Žádám o vrácení poměrné části zaplacené částky za nevyužité dny (od 8. 6. do 20. 6. 2025), tedy 5 633 Kč, a oficiální vyjádření k hygienické závadě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2025 14:14, před 15 hodinami

Spotřebitel může službu reklamovat, pokud nebyla poskytnuta nebo pokud neodpovídala svými smluvenými nebo spravedlivě očekávanými vlastnostmi, a zároveň může požadovat po ubytovacím zařízení náhradu prostřednictvím snížení ceny za ubytování, dle § 2326 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který ji může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu https://coi.gov.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud má spotřebitel podezření na výskyt štěnic v ubytovacím zařízení, může také podat podnět místně příslušné krajské hygienické stanici.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.