Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:391
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 391)

#82245Opakované opačné řazení vozů v soupravě a otáčení vagonu oproti plánku v aplikaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2025, před 5 měsíci

Irena Bielková

Znění stížnosti

Jezdím často Trasu Praha Brno a Brno Praha. V posledním roce takřka pokaždé je buď otočený daný vagon oproti objednávacímu plánku nebo vřazené vagony v opačném pořadí nebo dost často obojí. To má za následek přebíhání lidí po celém peronu, pokud májí zakoupenou jízdenku na začátku nebo na konci soupravy a vlak přijede s opačně řazenými vozy. Lidé se zdravotním problémem mají velký problém. A pokud je otočený vagon, lidé přes sebe doslova lezou v uličce vozu. A někteří lidé mají problém s jízdou v opačném směru jízdy. Vím, že máte v objednávkové aplikaci výraz "Předpokládané" řazení vlaku, což je však za této situace alibismus. Opakovaná situace kazí kvalitu vašich služeb, což je velká škoda. Bylo by, prosím, možné zjednat v tomto směru nápravu tak, aby plánek s vagony a sedadly v aplikaci RegioJet souhlasil s řazením a otočením vozů ve vlakové soupravě? Děkuji předem za vyjádření a zajištění nápravy. Irena Bielková


Požadované řešení

Zajištění, aby plánek s vagony a sedadly v aplikaci RegioJet souhlasil s řazením a otočením vozů ve vlakové soupravě?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2025 14:15, před 5 měsíci

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2025 14:27, před 3 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2025 12:37, před měsícem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.