Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 4 |
Řidič na lince 780442/212 společnosti arriva autobusy a.s. Mně neuznal platný jízdní doklad s tím ze mi nejde QR kód tak je doklad neplatny trval na platbe v hotovosti jinak ze mně vyhodí.
Místo kde tohle proběhlo byl Olomouc tržnice plocha v čase 22:00h
Nevhodný řidič
Bylo by dobré ohledu plnosti a chování každého řidiče u společnosti arriva Olomouc a.s.
S pozdravem váš cestující
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud měl spotřebitel zakoupenou jízdenku, která byla platná, pouze nefungoval její QR kód, avšak jinými způsoby bylo možné ověřit platnost jízdenky, neměl by být spotřebitel povinen platit za jízdné. Spotřebitelům také doporučujeme, aby se v případě podobných problémů obrátili na dopravce pro další pokyny.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.