Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:91
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

30.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (28 z 91)

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Uvedená procenta vychází z 12 hodnocení od spotřebitelů help

#82279Klamavá reklama u praček Samsung

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2025, před 10 dny

Martin Veselý

Znění stížnosti

Společnost Samsung propaguje své pračky se "Zárukou 10 let na motor", z čehož kupující může nepřímo odvodit funkčnost, nebo minimálně opravitelnost spotřebiče po stejně dlouhou dobu.
Bohužel malá závada, která je u jiných výrobců vyřešená nákupem nového dílu (žebro bubnu) způsobí, že pračka je zcela nepoužitelná a také neopravitelná, protože výrobce již do ČR nedodává ani náhradní žebra pro tento typ pračky ani náhradní bubny.
Pokud společnost Samsung neumožní opravu již po pěti letech považuji "záruku na motor" za klamavou reklamu.

Typ pračky: WW70M649OBW/ZE + 10 let záruka na digitální invertorový motor
Datum nákupu: 26. 9. 2018
První závada: 6/2023
Řešení závady: autorizovaný servis a přímo společnost Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
Po neúspěchu jsme žebro slepili, což vždy funguje několik měsíců, než se znovu utrhne a poškodí prané oblečení.
Opakované pokusy o zajištění opravy byly i v následujících letech neúspěšné.
Vyjádžení autorizovaného servisu: výrobce náhradní díly nemá a mít nebude.
Samsung: Motor funguje, takže je všechno v pořádku. Posíláme 15% slevu na další nákup.


Produkt

WW70M649OBW/ZE


Požadované řešení

Oprava pračky nebo výměna za funkční spotřebič.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2025 16:27, před 23 hodinami

Ze zákona může spotřebitel uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Podnikatel však může (nejčastěji ve svých obchodních podmínkách) spotřebitelům poskytnout i práva nad rámec zákona, např. prodlouženou záruku. Ta se pak řídí uzavřenou smlouvou, respektive obchodními podmínkami, a tak si pro uplatnění práva může podnikatel stanovit vlastní podmínky. Jestliže spotřebitel všechny stanovené podmínky splní, je podnikatel povinen svůj závazek dodržet a prodlouženou záruku poskytnout.

Jsme toho názoru, že se v popsaném případě o klamavou reklamu nejedná, neboť prodloužená záruka je společností poskytována výslovně pouze na motor pračky, nikoliv na celou pračku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.