Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
na webové stránce endora.cz od společnosti Webglobe, s.r.o. jsem si zaplatil službu hosting Plus na celý rok. Ta má zajistit dostupnost mých webových stránek. Dlouhodobě jsme se bohužel já i mé okolí setkávali s častou nedostupností. Na stejný problém si stěžují rovněž jiní zákazníci na oficiálním fóru https://podpora.endora.cz/viewtopic.php?id=17058
Ačkoliv jsem opakovaně žádal o nápravu, poskytovatel problém popíral. Následně si poskytovatel vyžádal doložení nedostupnosti služby z externího nezávislého zdroje. To jsem doložil prostřednictvím sledovací služby Uptime Monitoring by Better Stack, viz screenshot ukazující hlášení výpadků. Například dne 9.6.2025 se objevilo nejméně 9x výpadků, dohromady trvajících více než 33 minut (viz pdf soubor). Tento monitorovací nástroj navíc kontrolu provádí každé 3 minuty a velkou část kratších výpadků vůbec nezaznamená.
Přestože nabízím tvorbu webových stránek a vlivem nedostupnosti jsem přišel o řadu zákazníků, náhradu ušlého zisku nepožaduji. Poskytovatele jsem požádal pouze o zrušení služby a navrácení poměrné částky za zbývající období. To poskytovatel odmítl s důvodem, že dle jejich vlastních systémů dostupnost neklesla pod 98 % (tj. 28,8 minut). Pak je ale otázka, proč si vyžádal statistiku z externího zdroje, kterou jsem doložil. Poskytoval mi sice nabídl přechod k obdobné službě též firmy, já si tuto službu však chci zřídit u zcela jiné firmy.
Děkuji
S pozdravem
Daniel Hlas
Hosting Plus na období 1 roku
Poskytnutí slevy na již uplynulé období + vrácení částky za zbývající období.
|
Tweet |
Jestliže není služba poskytnuta nebo není poskytnuta ve sjednané kvalitě, je třeba uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, dle náhledu na vaši stížnost jsme tuto prověřili. Naše mechanizmy nevykazují sníženou dostupnost serveru na kterém běží Váš webhosting pod 98% kterou garantujeme v našich podmínkách použití. I přesto jsme vám nabídli možnost migrovat vaše služby z Endora.cz na Webglobe.cz se zachováním uhrazeného období. Tuto možnost jste využít nechtěli. Rozhodně by jste si polepšili. Částku za roční období Webhostingu Plus Vám v následujícím týdnu zašleme na Váš účet nebo platební kartu dle toho jak jste objednávku uhradili.