Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:380
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 380)

#82283Zrušení dětského kupé

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2025, včera

Veronika Gazurova

Znění stížnosti

Ráda bych upozornila ostatní cestující, zejména ty, kteří cestují s dětmi, na svou negativní zkušenost s RegioJetem.

Jízdenky jsem zakoupila s měsíčním předstihem kvůli dětskému kupé, které bylo pro naši cestu naprosto zásadní, protože jsem cestovala se třemi dětmi a dvěma kočárky. Den před odjezdem (15.06.) jsem náhodou zjistila v aplikaci, že byl vůz s dětským kupé zrušen. Žádné upozornění, žádná SMS. Když jsem volala na zákaznickou linku, potvrdili mi změnu – a až po tomto telefonátu mi byla zpětně zaslána SMS, jako by se nic nestalo.

Bylo mi doporučeno dát kočárek za desítky tisíc korun k toaletám, nebo si jízdenku stornovat. Žádná nabídka náhrady, žádné pochopení. Cestu jsem musela absolvovat v běžném kupé, kde došlo ke stížnostem od ostatních cestujících kvůli hluku a kočárku. Celá situace byla velmi nepříjemná.

Odpověď od pana Jančury (majitele RegioJetu), že "si mám najít jiného dopravce", považuji za výsměch základní zákaznické slušnosti. Za mě už s touto společností nikdy více.


Produkt

Trasa Praha-Ostrava (16.06.) 11:47


Požadované řešení

Nabídka adekvátní náhrady — například vrácení části ceny jízdného, kompenzace.
Citlivá a profesionální komunikace od zákaznické podpory i vedení společnosti, nikoliv znevažující nebo zastrašující odpovědi.
Zajištění bezpečného a hygienického prostoru pro kočárky během cesty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2025 08:55, před 15 hodinami

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.