| Počet nahlášených stížností: | 2 |
| Z toho za letošní rok: | 1 |
| Stále v řešení: | 0 |
Neodpovídá na email a tel. kontakt také není k nalezení. V podmínkách pro vrácení nebo reklamaci jsem se dočetl, že reklamace nebo vrácení do 14 dnů se má zasílat na adresu uvedenou, avšak uvedená není!!! Pro vytvoření informaci použili zřejmě jen nějaký vzor a neuvedli podstatné informace.
Nekomunikují.
Možnost vrácení zboží a připsání platby v zákonné lhůtě na můj účet.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Dle ustanovení § 1811 odst. 2 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, sdělí podnikatel spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy údaje o své totožnosti, adresu sídla, telefonní číslo a, existuje-li, pak adresu pro doručování elektronické pošty. Jestliže by tak neučinil, nesplnil by informační povinnost vůči spotřebiteli a mohl by být pokutován Českou obchodní inspekcí.
Odstoupení od smlouvy či reklamaci je možné podnikateli zaslat také elektronicky, např. prostřednictvím e-mailu.
Dále platí, že podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.
Dle obchodního rejstříku je adresa společnosti následující: Czech Trade Intermediaries s.r.o., Kaprova 42/14, 11000 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu
vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti,
jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní
lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských
sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese
www.adr.coi.cz .