Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 381)

#82292Nedodrzeni rezervace mistenek a nevhodne chovani personalu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2025, včera

Anna Plevová

Znění stížnosti

Dobrý den, jako tri studentky jsme cestovaly z Prahy do Havirova a nejenom, ze nam bylo tesne pred odjezdem SMS zaslano, ze nase mista jsou ruzne rozhazena po celem vlaku (prestoze jsme si je zarezervovaly u sebe predem) ale navic nam bylo receno na informacich regiojet v Praze, ze je to nas problem a mame se domluvit s ostatnimi cestujicimi. Jedna z nas musela 4 hodiny dlouhou cestu protrpet v detskem kupe, kde byla po narocnem dni neustale otravovana cizimi detmi a druha z nas sedela v kupe s pani, ktera si bez okolku sundala boty i ponozky a silne zapachajici nohy si polozila k ni na sedadlo. Navic jsme byly obtezovany dost nevybiravym zpusobem stewardkou regiojetu, kdyz jsme si na chodbe predavaly powerbanku a prohodily mezi sebou par slov (opakuji cesta trvala 4 hodiny a v normalnim standardu bychom mely zasuvku u sebe, tady nebyla!!!)


Produkt

19.6.2025, vlak RJ 1017 z Prahy do Návsí (se zastávkou v Havířově), ticket number ***, email ***


Požadované řešení

Zadam vas o kompenzaci za vsechny neprijemnosti (vraceni penez za jizdenky) a omluvu personalu za nevhodne chovani vlaku regiojet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2025 13:37, před 12 hodinami

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.