Společnost


Playtheque (Telfeed BV)

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

7.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 13)

#82295Neoprávněný naúčtovaní poplatek u operátora 3x 99 Kč

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2025, před 3 dny

Dita Vojanová

Znění stížnosti

Dne 26.5.2025 jsem potřebovala poslat elektronickou pohlednici, abych se dostala do svého účtu, klikla jsem na odkaz, odpověděla na SMS ANO a získala přístupový kod. Od té doby se mi každé pondělí odečítá 99 Kč, SMS z čísla 90311, SMS z tohoto čísla jsem našla ve SPAMU, proto reaguji až nyní. Překvapila mě vyšší částka ve vyúčtování od mobilního operátora.


Produkt

netuším o jakou službu se jedná, mě šlo o to, dostat se do aplikace Pohlednice online


Požadované řešení

vrácení peněz - 3x 99 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2025 13:54, před 2 dny

Pokud jsou stěžovateli strhávány peníze a on netuší za co, existuje jednoduchá rada, jak službu zrušit okamžitě. Nemusí ani znát konkrétního poskytovatele, všichni poskytovatelé těchto služeb jsou totiž povinni reagovat na zrušení předplatného formou SMS s textem „STOP“ na pětimístné číslo služby. Toto číslo je shodné s prvními pěti číslicemi telefonního čísla, ze kterého byla SMS odeslána.

V tomto případě je možné o zrušení požádat i skrze internetové stránky (zde: https://cz.playtheque.com/unsubscription?gclid=Cj0KCQjw7PCjBhDwARIsANo7CgkCCRWLbTr9-pHGUdYhgQiDrpkQDQmDYjKKwUUyIo7HlOYvmKl7RJkaAsK7EALw_wcB).

Více informací lze nalézt zde: https://www.dtest.cz/clanek-9764/nastrahy-plateb-mobilem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Nizozemí), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek evropskyspotrebitel.gov.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
evropskyspotrebitel.gov.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.