Společnost


Playtheque (Telfeed BV)

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

7.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 13)

#82295Neoprávněný naúčtovaní poplatek u operátora 3x 99 Kč

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

16 hodin 28 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2025, před 16 hodinami

Dita Vojanová

Znění stížnosti

Dne 26.5.2025 jsem potřebovala poslat elektronickou pohlednici, abych se dostala do svého účtu, klikla jsem na odkaz, odpověděla na SMS ANO a získala přístupový kod. Od té doby se mi každé pondělí odečítá 99 Kč, SMS z čísla 90311, SMS z tohoto čísla jsem našla ve SPAMU, proto reaguji až nyní. Překvapila mě vyšší částka ve vyúčtování od mobilního operátora.


Produkt

netuším o jakou službu se jedná, mě šlo o to, dostat se do aplikace Pohlednice online


Požadované řešení

vrácení peněz - 3x 99 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2025 13:54, před 10 hodinami

Pokud jsou stěžovateli strhávány peníze a on netuší za co, existuje jednoduchá rada, jak službu zrušit okamžitě. Nemusí ani znát konkrétního poskytovatele, všichni poskytovatelé těchto služeb jsou totiž povinni reagovat na zrušení předplatného formou SMS s textem „STOP“ na pětimístné číslo služby. Toto číslo je shodné s prvními pěti číslicemi telefonního čísla, ze kterého byla SMS odeslána.

V tomto případě je možné o zrušení požádat i skrze internetové stránky (zde: https://cz.playtheque.com/unsubscription?gclid=Cj0KCQjw7PCjBhDwARIsANo7CgkCCRWLbTr9-pHGUdYhgQiDrpkQDQmDYjKKwUUyIo7HlOYvmKl7RJkaAsK7EALw_wcB).

Více informací lze nalézt zde: https://www.dtest.cz/clanek-9764/nastrahy-plateb-mobilem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Nizozemí), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek evropskyspotrebitel.gov.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
evropskyspotrebitel.gov.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.