Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:207
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

23.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (49 z 207)

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Uvedená procenta vychází z 15 hodnocení od spotřebitelů help

#82305Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2025, před 4 dny

Stepan Vasek

Znění stížnosti

Před několika lety jsem od společnosti Mountfield a., zakoupili bazén, který nám pracovníci Mountfieldu nainstalovali. Po roce a půl se objevila trhlina a firma bez problémů fólii vyměnila. Po nějakém čase bylo potřeba fólii vyměnit. Byla nabídnuta cena montáže 12000,- Kč o proti původním 5000,-( předchozí cena montáže). Na základě nabídnuté ceny, jsme montáž provedli sami a přestože že je na folii poskytnuta záruka 3 roky, tak došlo ke stejnému problému jako v případě, kdy montáž provedli pracovníci Mountfieldu, s tím rozdílem. že po podání reklamace po měsíci a ještě urgence byla reklamace zamítnuta s odůvodněním chybné montáže. Montáž byla provedena v souladu s návodem a pracovními postupy. V příloze foto po roce a půl po instalaci.


Požadované řešení

Uznání reklamace - Výměna folie


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2025 15:00, před 17 hodinami

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR msp.gov.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.