Počet nahlášených stížností: | 534 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,
v Dubnu 2025 jsme objednali u Mall.cz novou pračku. Spolu s ní jsme si připlatili doplňkovou službu v ceně 320 Kč, která zahrnovala vynesení do bytu, zapojení spotřebiče a odvoz staré pračky.
Služba však nebyla vůbec provedena – technici odmítli pračku zapojit a starý spotřebič neodvezli. Přesto byla částka za tuto službu zaplacena.
Po několika urgencích přes e-mail a Allegro (vždy odpověď typu „řešíme s odpovědným oddělením“) stále nedošlo k vrácení peněz. Celá situace se vleče už téměř dva měsíce.
Žádáme proto o vrácení částky 320 Kč za neprovedenou službu, popř. nabídku jiné formy kompenzace.
Děkujeme.
Vrácení částky 320 Kč za neprovedenou službu nebo odpovídající kompenzaci.
|
Tweet |
Jestliže nebyla služba poskytnuta, má spotřebitel právo na vrácení peněz. V opačném případě by podnikatel zadržoval peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu a jednalo by se z jeho strany o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, děkujeme za zaslání podnětu prostřednictvím dTestu. Mrzí nás vzniklá situace ohledně nedodané doplňkové služby při doručení pračky a za způsobené nepříjemnosti se omlouváme. Abychom mohli Vaši žádost řádně prověřit a podniknout konkrétní kroky k nápravě, potřebujeme od Vás doplnit číslo objednávky nebo číslo faktury. Bez těchto údajů bohužel nejsme schopni dohledat konkrétní případ ve vašem zákaznickém účtu. Jakmile obdržíme potřebné informace, situaci neprodleně prověříme a budeme Vás informovat o dalším postupu. Děkujeme za pochopení a spolupráci. S pozdravem, tým zákaznické podpory Mall.cz. overeno@mall.cz
Dobrý den, děkuji za rychlou reakci. Číslo faktury je 5090184376.
Děkuji předem za odpověď
Váchová Erika
Dobrý den, děkujeme za doplnění informací.Váš požadavek na vrácení poplatku ve výši 319 Kč za neprovedenou doplňkovou službu je aktuálně ve fázi zpracování. Celou situaci jsme již postoupili odpovědnému oddělení a nyní čekáme na potvrzení provedení refundace. Jakmile obdržíme zpětnou vazbu, budeme Vás neprodleně informovat o dalším postupu. V případě, že by se v mezidobí situace změnila (například již byla částka vrácena), dejte nám prosím vědět.Za vzniklé komplikace se znovu omlouváme a děkujeme za trpělivost. S pozdravem,Tým zákaznické podpory Mall.cz, overeno@mall.cz