Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:614
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

78.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (484 z 614)

Hodnocení spokojenosti

62%
38%
Uvedená procenta vychází z 105 hodnocení od spotřebitelů help

#82312Živočišný camembert nazývaný vegan

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2025, před 2 dny

Jana Černá

Znění stížnosti

Dobrý den, camembert z kravského mléka je opakovaně v letáku i na prodejně označen jako vegan - ale není vegan!! Stížnosti jsou opakované, prosím, dávejte si na to pozor... Konkrétně v elektronickém letáku od 18.6. do 24.6. na straně 19, a také na prodejně v Kolíně.


Produkt

Camembert na gril natur / bylinky, chlazené, v akci za 54.90


Požadované řešení

Nenazývejte camembert vegan, když není vegan, je to matoucí a otravné, dávejte si na to pozor, odlišujte vegan a vegetarián...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2025 13:18, před 10 hodinami

Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1169/2011 ze dne 25. října 2011 o poskytování informací o potravinách spotřebitelům mimo jiné stanovuje, že veškeré informace, které jsou na potravinách uvedeny, musí být pravdivé a nesmí uvádět spotřebitele v omyl.

Za informace o potravině odpovídá provozovatel potravinářského podniku, pod jehož jménem nebo obchodním názvem je potravina uváděna na trh, a není-li usazen v Unii, dovozce potraviny na trh Unie dle čl. 8 výše uvedeného nařízení.

Jestliže se spotřebitel domnívá, že se v konkrétním případě jedná o špatně označený produkt, může podat podnět ke kontrole Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.6.2025 16:43, před 7 hodinami

Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.