Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:102
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

8.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (9 z 102)

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Uvedená procenta vychází z 3 hodnocení od spotřebitelů help

#82318Podomní prodej

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2025, před 5 měsíci

Jana Jírů

Znění stížnosti

Po Táborsku chodí paní J.S. od společnosti Allianz pojišťovna, a.s. přímo lidem do baráku, protože si stáhla osobní údaje klientů Allianz a provozuje zakázaný podomní prodej. Zná moje soukromé údaje, včetně telefonního čísla, adresy bydlení apod. Je velmi neodbytná a volá i několikrát denně. Nabízí produkty od pojištění až po penzijka a fondy od Allianz. Měla by se jí zakázat činnost, protože bude v tomto případě nevyhnutelné nahlášení dotyčné na PČR, kde může dostat pokutu až 100tis. Kč. Snad se paní poučí a přestane lidi otravovat.


Požadované řešení

Zakázání činnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2025 13:31, před 5 měsíci

Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Podnikatel, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání pokutován.

Pokud byla uzavřena smlouva mimo obchodní prostory společnosti, má spotřebitel dle § 1829a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 30 dní od uzavření smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2025 14:11, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2025 13:42, před 24 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.