Počet nahlášených stížností: | 102 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 6 |
Po Táborsku chodí paní J.S. od společnosti Allianz pojišťovna, a.s. přímo lidem do baráku, protože si stáhla osobní údaje klientů Allianz a provozuje zakázaný podomní prodej. Zná moje soukromé údaje, včetně telefonního čísla, adresy bydlení apod. Je velmi neodbytná a volá i několikrát denně. Nabízí produkty od pojištění až po penzijka a fondy od Allianz. Měla by se jí zakázat činnost, protože bude v tomto případě nevyhnutelné nahlášení dotyčné na PČR, kde může dostat pokutu až 100tis. Kč. Snad se paní poučí a přestane lidi otravovat.
Zakázání činnosti.
|
Tweet |
Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Podnikatel, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání pokutován.
Pokud byla uzavřena smlouva mimo obchodní prostory společnosti, má spotřebitel dle § 1829a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 30 dní od uzavření smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.