Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3269
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (2 z 3269)

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Uvedená procenta vychází z 31 hodnocení od spotřebitelů help

#82337Balíkovna nedoručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

38 minut 39 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2025, před 15 hodinami

Robin Jarkovský

Znění stížnosti

Přisla sms že mezi 10:10 a 12:10 mi bude doručován balík. K tomu kontakt na řidiče. Volal jsem mu 7x bez úspěchu. Vždy vytípnuto s nahranou hláškou že se ozve zpět. To samozřejmě neudělal. Další sms ve 14:12 že mám balík na poště... Tak k čemu je kontakt na řidiče? Byl jsem doma zaplaceno doručení domů.. A hurá do fronty na poštu.


Produkt

doručení na adresu


Požadované řešení

Co jako všechny ostatní služby zavolat že se blížíte s balíkem trochu s předstihem aby člověk měl možnost jít ven? A když máte nahranou hlášku že až to bude možné se ozvete zpět to vážně dodržet?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2025 16:28, před 14 hodinami

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.