Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:615
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

78.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (484 z 615)

Hodnocení spokojenosti

62%
38%
Uvedená procenta vychází z 105 hodnocení od spotřebitelů help

#82344Chování personálu a práva zákazníků

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2025, před 6 dny

Nilo Litarvan

Znění stížnosti

Dnes 25.6.2025 asi čtvrt hodiny po otevírací době v Kauflandu Valašské Meziříčí personál ještě neměl přeceněné cenovky v pultovém prodeji lahůdek a uzenin a začal to předělávat a otevírat vitríny v tom největším nápoře kdy začíná nový leták a tím nejen že otravoval zákazníka aby se uhnul stranou ať se tam dostane to vyměnit a zákazníkovi znesnadnil tím nákup ale těma starýma štítky udělal v tom pěkný zmatek, a nezávisle na to můj kolega také přišel z nákupu dnes a říkal že při placení byl rozdíl mezi cenou u regálu se zbožím a co on pak zaplatil ,viz nějaké jogurty ,tohle je nehoráznost a neúcta k zákazníkům který by měl být především na prvém místě a odcházet z prodejny vždy s tím nejlepším pocitem


Produkt

nepřipravenost personálu


Požadované řešení

ty štítky by měly být připravené už před otevírací dobou s opravdovou cenou a vyjít vstříc zákazníkovi a tím více času se třeba věnovat zákazníkům


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2025 13:21, před 5 dny

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.6.2025 16:07, před 5 dny

Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.6.2025 16:07, před 5 dny

Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.6.2025 16:07, před 5 dny

Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.