Počet nahlášených stížností: | 90 |
Z toho za letošní rok: | 20 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
dne 25. 6. 2025 v 10:12 mi revizor č. *** ve voze č. 6 směr Královo Pole udělil pokutu 1000 Kč za neoznačenou jízdenku. Jsem student střední školy v Boskovicích a v Brně se běžně nepohybuji. Jízdenku jsem si zakoupil v automatu, ale protože jsem šalinu dobíhal, nestihl jsem ji označit. Domníval jsem se, že jde o platný doklad pro MHD Brno.
Revizor nebyl ochoten situaci nijak řešit, přestože jsem s ním komunikoval slušně a snažil se vysvětlit okolnosti. Nešlo o úmysl neplatit, ale o neúmyslné pochybení v neznámém prostředí.
Prosím o přehodnocení nebo případné snížení pokuty. Pro studenta je to výrazná zátěž a z celé situace jsem si vzal ponaučení.
Děkuji Vám za zvážení.
S pozdravem,
Matěj Opl
Revizor č. ***, tramvaj č. 6, směr Královo Pole, datum 25. 6. 2025, čas 10:12. Pokuta za neoznačenou jízdenku. Jízdenka zakoupena v automatu na zastávce, ale nebyla označena.
Navrhuji zrušení pokuty, případně její snížení s ohledem na to, že šlo o nedorozumění a neúmyslné pochybení. Jízdenku jsem měl zakoupenou, jen nebyla označená. Jsem student a výše pokuty je pro mě výrazná finanční zátěž. Děkuji za pochopení a vstřícnost.
|
Tweet |
Cestující je povinen mít při zahájení přepravy, po celou dobu jízdy a v okamžiku výstupu z vozidla platný jízdní doklad.
Papírovou jízdenku jsou cestující povinni označit ihned po nástupu do vozidla a zkontrolovat správnost vytištěných údajů. Případné nedostatky v označení mohou cestující reklamovat u řidiče.
Jestliže platnou jízdenku cestující při kontrole nepředloží, je povinen uhradit pokutu.
Více informací k revizi jízdenek a pokutám u společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese https://www.dpmb.cz/revize-jizdenek-pokuty.
Na společnost Dopravní podnik města Brna, a.s. je možné se obrátit např. prostřednictvím e-mailové adresy: dpmb@dpmb.cz.