Společnost


Telly s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 9)

#82352Telly balíček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2025, před 5 měsíci

Olga Jaklová

Znění stížnosti

Objednala jsem si na týden na zkoušku, za 1kc Telly, během toho týdne jsem si žádné předplatné neprodloužila a ani jsem si nevybrala ze žádných nabízených balíčků, když dnes kolem 5 ráno se mi strhlo z účtu 465,- Kč za balíček který jsem si ani nevybrala, a tedy ani neobjednala. Okamžitě jsem podala storno k této věci a že žádám zpět peníze, nejde úplně o malou částku, emailem mi doteď nikdo neodpověděl a v jejich chatu mi nějaký klučina odpověděl že peníze nevrátí, že jde o smlouvu, já se nikde neuvazala a nevím o tom že bych dala svolení k tomu aby si někdo vybíral možnosti plateb z mého účtu. Navíc jsem žádala v profilu o smazání jejich plánu na budoucí platby a hází mi to neustále chybu, na můj email se též nepřihlásím, protože mi to taky hází chybu, takže se ptám, je normální aby někomu procházely takový podvody a lidem mizely peníze z účtu?!


Produkt

Telly na zkousku


Požadované řešení

Navrátit mi peníze 465,- Kč a odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2025 12:50, před 5 měsíci

Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. V případě že tento důvod neprokáže, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.

Jestliže jsou spotřebiteli služby v souladu se smlouvou poskytovány, není rozhodující, zda spotřebitel zaplacené služby využívá, či nikoliv.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2025 15:12, před 2 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2025 14:18, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.