Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
omylem jsem si zakoupila vstupenky na stejný koncert, dala jsem je tedy k prodeji na Ticketmasteru, jinou možnost jsem neměla - nešlo je prodat osobně, převést také ne, takže jediná možnost prodat to přes ně.
Fajn, že mají 15% poplatek za to, že prodají ten můj lístek je tedy taky dobrá marže, nicméně mi jde o to, že mají napsané někde v pravidlech, že peníze za tyto prodané vstupenky mi pošlou až 10 dní po ukončení akce! Ta akce je v lednu 2026, takže mi teď budou držet skoro osm tisíc.
Tohle mi přijde jako nehoráznost, nedají mi jinou možnost, než to prodat přes ně a ještě mi ty peníze budou zadržovat půl roku. Navíc mají ty vstupenky vlastně momentálně uhrazené dvakrát. To se mi opravdu nezdá fér.
Napsala jsem jim, ale samozřejmě mě odkázali na to, že to mají v pravidlech.
Nicméně - dá se s tím něco dělat? Tohle mi fakt nepřijde fér jednání. Samozřejmě mě to poučilo a u nich si už nic nekoupím, ale to mi teď nepomůže.
Děkuji!
Ideálně, aby mi ty peníze poslali do 14 dnů od zakoupení mých vstupenek
|
Tweet |
Přeprodej vstupenek se řídí podmínkami společnosti pro přeprodej. Domníváme se, že postup společnosti byl v popsaném případě v souladu s těmito podmínkami.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.