Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:383
Z toho za letošní rok:15
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 383)

#82389Jízdné placené 2X u té samé společnosti

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2025, před měsícem

Jiří Bartoníček

Znění stížnosti

Dobrý den Vážená společnost Regiojjet.
Dnes 30.6.2025 jsem si zakoupil v Pardubickém nádraží u Vaší společnosti Regiojjet 2 jízdenky na spoj z Pardubic do Prahy v domnění při koupi a konzultaci s Vaší prodavačkou jízdenek že na řadu Vaší prodavačky kupuji jízdenky na vlakový spoj který měl z Pardubického nádraží odjíždět po 9 hodině s tím že spoj má zpoždění cca 30.
Jízdenky jsem tedy zakoupil.

Ve vlaku Vaší společnosti jsem zjistil že mi paní prodala jízdenky na jiný spoj a průvodčí na mě požadoval opět platbu za další jízdné.

Chci vyjádřit že jsem platil za jízdenky 2 X u stejného dopravce čily společnosti.


Požadované řešení

No nevím zda li pro společnost Regiojjet je v tom to případě vůbec nějaké řešení ?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2025 13:22, před měsícem

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si údaje na zakoupených jízdenkách kontrolovali co nejdříve, ideálně ihned po zakoupení.

Obecně platí, že cestující by měl mít jízdenku na konkrétní spoj, na který cestuje. Nicméně, existují výjimky a různé typy jízdenek, které mohou platit i pro jiné spoje.

Domníváme se, že pokud chybu udělala zaměstnankyně společnosti, neměl by být spotřebitel povinen platit za další jízdenku.

Se situací je vhodné se obrátit přímo na společnost, což je možné učinit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.