Počet nahlášených stížností: | 383 |
Z toho za letošní rok: | 15 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den Vážená společnost Regiojjet.
Dnes 30.6.2025 jsem si zakoupil v Pardubickém nádraží u Vaší společnosti Regiojjet 2 jízdenky na spoj z Pardubic do Prahy v domnění při koupi a konzultaci s Vaší prodavačkou jízdenek že na řadu Vaší prodavačky kupuji jízdenky na vlakový spoj který měl z Pardubického nádraží odjíždět po 9 hodině s tím že spoj má zpoždění cca 30.
Jízdenky jsem tedy zakoupil.
Ve vlaku Vaší společnosti jsem zjistil že mi paní prodala jízdenky na jiný spoj a průvodčí na mě požadoval opět platbu za další jízdné.
Chci vyjádřit že jsem platil za jízdenky 2 X u stejného dopravce čily společnosti.
No nevím zda li pro společnost Regiojjet je v tom to případě vůbec nějaké řešení ?
|
Tweet |
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si údaje na zakoupených jízdenkách kontrolovali co nejdříve, ideálně ihned po zakoupení.
Obecně platí, že cestující by měl mít jízdenku na konkrétní spoj, na který cestuje. Nicméně, existují výjimky a různé typy jízdenek, které mohou platit i pro jiné spoje.
Domníváme se, že pokud chybu udělala zaměstnankyně společnosti, neměl by být spotřebitel povinen platit za další jízdenku.
Se situací je vhodné se obrátit přímo na společnost, což je možné učinit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.