| Počet nahlášených stížností: | 2 |
| Z toho za letošní rok: | 1 |
| Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem hodinky od e-shopu KLiNGEL. Spol. KLiNGEL ukončila svou činnost k 1.2.2024 a neoznámila, která firma/instituce přebírá odpovědnost za reklamace. Žádám o sdělení, u koho mohu reklamaci zboží uplatnit.
Stanislav Vostřel
***
Sdělení jména firmy odpovědné za vyřízení reklamace zboží zakoupeného od e-shopu KLiNGEL.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Otázka uvedená ve stížnosti se týká insolvenčního práva, které není naší specializací.
Podnikatel by měl při zániku živnostenského oprávnění informovat o tom, kde je možné následně uplatňovat práva z vadného plnění. Pokud tak podnikatel neučiní, může se spotřebitel obrátit na insolvenčního správce, který by jej měl informovat o možnostech uplatnění spotřebitelových práv. Insolvenční správce by měl být uveden ve slovenském insolvenčním rejstříku, neboť se jednalo o podnikatelský subjekt se sídlem na Slovensku.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.