Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 2 |
Kontaktoval jsem společnost , jenž nabízela zprostředkování nabídky práce za peněžní odměnu . S paní z této společnosti , jsem vedl monitorovaný hovor , v němž stálo , že po zaplacení částky 10 000 Kč mi bude na účet připsán kredit v hodnotě 11 000 kč . Z tohoto kreditu mi měla být strhávána odměna po dokončení jimi přidělené zakázky . Měl jsem zájem o zprostředkování práce pro servisního technika FVE. Ceník za služby ani smluvní podmínky jsem nikdy neobdržel . Zato mi byla vystavena faktura na částku 12 559 kč S touto částkou , ani podmínkami při nichž nevím za jakou úhradu mám vlastně pracovat jsem nesouhlasil a dannou fakturu neuhradil. Dle operátorky mi mělo být údajně sděleno že je tato částka bez DPH o čemž jsem nebyl , ale informován . Podal jsem tedy požadavek na doložení této skutečnosti bohužel bez úspěchu . Služby za zprostředkování práce jsem nikdy nevyužil , protože jsem nesouhlasil s navýšením částky ani s s praktikami této rádoby společnosti . Tato společnost mi neustále vyhrožuje s tím že dnes vše předala vymahačské společnosti
zprostředkování nabídky práce za peněžní odměnu
V budoucnosti nemít s touto firmou nic společného
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě se zjevně jedná o vztah dvou podnikatelů, resp. o tzv. firemního zákazníka. Stížnost tedy nebudeme publikovat, nicméně ponecháme prostor pro případnou komunikaci.
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je stěžovatel jistý tím, že závazek nevznikl nebo byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat.
Spotřebitelům (i podnikajícím osobám) vždy doporučujeme, aby neuzavíraly smlouvy ve spěchu a před odsouhlasením jakékoliv služby si důkladně pročetly všechny její podmínky a smlouvu.
Pokud by se jednalo o vztah podnikatele s podnikatelem, nepoužijí se ustanovení na ochranu spotřebitele. Závazek však doporučujeme stěžovateli preventivně vypovědět, čímž začne běžet výpovědní lhůta. V této lhůtě si musí obě strany plnit i nadále (stěžovatel platit, podnikatel nabízet poptávky), avšak po jejím uplynutí závazek zanikne. Délka této lhůty i její počátek bude patrně ve smlouvě. Výpověď je možné zaslat písemně formou doporučeného dopisu s dodejkou na adresu sídla společnosti: Business Aggregator, s.r.o., Sluneční náměstí 2583/11, 15800 Praha.
Mimo to platí, že jednal-li někdo v omylu o rozhodující okolnosti a byl-li v omyl uveden druhou stranou, je právní jednání neplatné. Týká-li se omyl vedlejší okolnosti, kterou ani strany neprohlásily za rozhodující, je právní jednání platné, ale osoba uvedená v omyl má vůči původci omylu právo na přiměřenou náhradu. Bylo-li právně jednáno v omylu vyvolaném lstí, je právní jednání neplatné, třebaže se omyl týká jen vedlejší okolnosti.
Jestliže se nepodaří spor vyřešit smírnou cestou, je možné se obrátit na soud.