Společnost


Business Aggregator, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

6.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 15)

#82402Podvodné jednání

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2025, včera

František Adamec

Znění stížnosti

Kontaktoval jsem společnost , jenž nabízela zprostředkování nabídky práce za peněžní odměnu . S paní z této společnosti , jsem vedl monitorovaný hovor , v němž stálo , že po zaplacení částky 10 000 Kč mi bude na účet připsán kredit v hodnotě 11 000 kč . Z tohoto kreditu mi měla být strhávána odměna po dokončení jimi přidělené zakázky . Měl jsem zájem o zprostředkování práce pro servisního technika FVE. Ceník za služby ani smluvní podmínky jsem nikdy neobdržel . Zato mi byla vystavena faktura na částku 12 559 kč S touto částkou , ani podmínkami při nichž nevím za jakou úhradu mám vlastně pracovat jsem nesouhlasil a dannou fakturu neuhradil. Dle operátorky mi mělo být údajně sděleno že je tato částka bez DPH o čemž jsem nebyl , ale informován . Podal jsem tedy požadavek na doložení této skutečnosti bohužel bez úspěchu . Služby za zprostředkování práce jsem nikdy nevyužil , protože jsem nesouhlasil s navýšením částky ani s s praktikami této rádoby společnosti . Tato společnost mi neustále vyhrožuje s tím že dnes vše předala vymahačské společnosti


Produkt

zprostředkování nabídky práce za peněžní odměnu


Požadované řešení

V budoucnosti nemít s touto firmou nic společného


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2025 14:28, před 18 hodinami

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě se zjevně jedná o vztah dvou podnikatelů, resp. o tzv. firemního zákazníka. Stížnost tedy nebudeme publikovat, nicméně ponecháme prostor pro případnou komunikaci.

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je stěžovatel jistý tím, že závazek nevznikl nebo byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat.

Spotřebitelům (i podnikajícím osobám) vždy doporučujeme, aby neuzavíraly smlouvy ve spěchu a před odsouhlasením jakékoliv služby si důkladně pročetly všechny její podmínky a smlouvu.

Pokud by se jednalo o vztah podnikatele s podnikatelem, nepoužijí se ustanovení na ochranu spotřebitele. Závazek však doporučujeme stěžovateli preventivně vypovědět, čímž začne běžet výpovědní lhůta. V této lhůtě si musí obě strany plnit i nadále (stěžovatel platit, podnikatel nabízet poptávky), avšak po jejím uplynutí závazek zanikne. Délka této lhůty i její počátek bude patrně ve smlouvě. Výpověď je možné zaslat písemně formou doporučeného dopisu s dodejkou na adresu sídla společnosti: Business Aggregator, s.r.o., Sluneční náměstí 2583/11, 15800 Praha.

Mimo to platí, že jednal-li někdo v omylu o rozhodující okolnosti a byl-li v omyl uveden druhou stranou, je právní jednání neplatné. Týká-li se omyl vedlejší okolnosti, kterou ani strany neprohlásily za rozhodující, je právní jednání platné, ale osoba uvedená v omyl má vůči původci omylu právo na přiměřenou náhradu. Bylo-li právně jednáno v omylu vyvolaném lstí, je právní jednání neplatné, třebaže se omyl týká jen vedlejší okolnosti.

Jestliže se nepodaří spor vyřešit smírnou cestou, je možné se obrátit na soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.