Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 382)

#82445Zkušenosti z dopravy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2025, před 3 dny

J Pavelka

Znění stížnosti

Situace: přestup, doběhnout na peron, hurá vlak stojí ve stanici.
Platba: vytáhnu mobil, vyhledáme spoj, platím kreditem. ooooops něco se pokazilo, asi vypršel čas. Nevadí na perónu stojí průvodčí. Mohu koupit jízdenku? - z aplikace mi to nejde! Ano nejde, máme totiž zpoždění. Počkejte. Čekám, obsluha něco ověřuje v mobilu. Čekám, vlak se rozjíždí..., vytahuji kartu (ještě že nevěřím kreditů v aplikaci). 150 Kč...
Otázka: není to moc? Odpověď. Ano to je přirážka. To my musíme....

Přemýšlím....Proč to nevím, jsem tak hloupý? Ano, jsem hloupý! Mel jsem měl jsem se měl na cenu zeptat předem, než se souprava dala do pohybu..... Mohl jsem se na nádraží v klidu najíst, dát si za ušetřené peníze 3 pivka a jet dalším spojem za 50 min.

Závěr: smazat aplikaci a jezdit s papírovou jizdenkou jako dřív. Ooooops to nám ta cesta uběhla. J.Pavelka


Požadované řešení

Oopps


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2025 14:38, před 8 hodinami

Dle přepravních podmínek společnosti je manipulační přirážkou přirážka za porušení přepravních podmínek tím, že cestující nevyužil možnost zakoupení jízdenky, doplatku nebo příplatku v obsazené stanici, vyjadřující oprávněné vícenáklady RJ spojené s odbavením cestujícího.

Jestliže však nebylo cestujícímu umožněno si jízdenku zakoupit ve stanici a jedinou možností byl tedy nákup ve vlaku po nástupu, domníváme se, že by manipulační přirážka neměla být účtována.

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.