Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:396
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

92.4 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (366 z 396)

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Uvedená procenta vychází z 140 hodnocení od spotřebitelů help

#82447Upomínka za dluh / nesourodost výše částek atd.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2025, před 3 dny

Lucie Procházková

Znění stížnosti

Dobrý den, loni si můj starý otec objednat od této společnosti balík jakéhosi kolagenu. Jelikož nemá internet, žádal o pravidelné zasílání měsíčních složenek. Přišel mu balík, složenka nikoliv,. Nikdy. Napodzim onoho roku volali, že není nic uharazeno - otec neměl žádné podklady k platbám. Bylo domluveno telefonicky, že celkovou dlužnou částku odešlu já ze svého účtu. Částka byla sdělena po telefonu, obratem uhrazena. Za 3/4 roku přišla upomínka za neuhrazený dluh ve výši 334,-. Píšu do společnosti, že nejde o peníze, ale o princip a že jsme vše hradili, přikládám výpis z banky. Firma odepisuje, že vše prověřili a táta dluží 100,-, že jsme zkrátka poslali o 100,- méně než bylo sděleno po telefonu :)). Chci kopii monitorovaného hovoru - údajně nelze zaslat.Opět reaguji, jak mohou nejprve chtít 349,- a pak 100,-. Odpovědí mi je, že i když se dluží jen 100, přijde faktura za celkový produkt :))))). Už mě nebaví s touto podvodnou společností komunikovat, proto reaguji takto. Nejde o 100 kč, jde o princip - kolik lidí se takto zalekne a uhradí vše co tato neseriozní firtma zašle jako pohledávku???
Přikládám vše, včetně konverzace.
Procházková


Produkt

Movisan kolagen produkt


Požadované řešení

Potvrzení, že otec má vše zcela uhrazené a odstranění kontaktu na něj z jejich databáze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2025 15:03, před 7 hodinami

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Pokud by však spotřebitel smlouvu o pravidelném zasílání zboží uzavřel, je třeba pro její zrušení odstoupit od smlouvy, popřípadě smlouvu vypovědět.

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.

Spotřebiteli doporučujeme taktéž kontaktovat společnost s žádostí o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Ideálně doporučeným dopisem s dodejkou. Společnost na svých webových stránkách uvádí za korespondenční adresu: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, popř. e-mail info@naturamed.cz.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.