Společnost


Aradea s.r.o.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#8245Společnost odmítá odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2015, před 8 lety

Petr Gula

Znění stížnosti

Zakoupen telefon LG za cca 4500 Kč. Po necelých třech měsících šetrného používání nafouklá baterie a telefon se samovlně vypínal. Telefon i baterie zaslán na reklamaci. Přesně po měsící vyjádření společnosti AROL že reklamace nebyla uznána a že závada byla způsobena neopatrným používáním. Po několika emailech, kdy jsem s vyjádřením rozhodně nesouhlasil, dorazil email že reklamace byla uznána a opravena. Poštou dorazil telefon s jinou baterkou (rozhodně né s mojí opravenou a rozhodně tato jiná baterie nebyla nová), telefon nešel vůbec zapnout a ani po připojení k nabíječce se nic nedělo. Další emailová komunikace se společností a zaslání baterie k reklamaci. Po třech dnech dorazila další rozbalená baterie, jenže telefon stejně nefunguje. Na to už nemám nervy a žádám o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, což společnost AROL odmítá.


Produkt

smarthphone LG D620 G2 Mini, černý


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému