Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupen telefon LG za cca 4500 Kč. Po necelých třech měsících šetrného používání nafouklá baterie a telefon se samovlně vypínal. Telefon i baterie zaslán na reklamaci. Přesně po měsící vyjádření společnosti AROL že reklamace nebyla uznána a že závada byla způsobena neopatrným používáním. Po několika emailech, kdy jsem s vyjádřením rozhodně nesouhlasil, dorazil email že reklamace byla uznána a opravena. Poštou dorazil telefon s jinou baterkou (rozhodně né s mojí opravenou a rozhodně tato jiná baterie nebyla nová), telefon nešel vůbec zapnout a ani po připojení k nabíječce se nic nedělo. Další emailová komunikace se společností a zaslání baterie k reklamaci. Po třech dnech dorazila další rozbalená baterie, jenže telefon stejně nefunguje. Na to už nemám nervy a žádám o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, což společnost AROL odmítá.
smarthphone LG D620 G2 Mini, černý
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz
|
Tweet |