Společnost


Honniker s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 9)

#82451Dodávka kuřic

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.07.2025, před 4 dny

Věra Beranová

Znění stížnosti

Re: Změna stavu Vaší objednávky č. *** - REKLAMACE!!!"
Vážení,
po několika mých urgencích jste měsíc od objednávky doručili 3 objednané kuřice, dne 3.7.2025. Kuřice byly pochopitelně ve stresu z nového prostředí.
Mám 5 starších slepic, kohouta a 3 kuřice šumavanky, které jsem koupila před cca 2 týdny od mobilního prodejce "kožky, kůže, krmiva".
Pro drůbež mám 2 kurníky a mají volnou volbu, kam se na noc uhnízdí. Slepice mají volný přístup ke krmivu (směs pro nosnice)., k vodě, na zahradu a dvůr.
Kurníky jsou čistě podestlány a udržovány.
Kuřice po první noci byly stále bojácné, což chápu, chovám slepice už mnoho let. Vyhradila jsem jim jeden z kurníků, aby si zvykly.
Dnes v 6 hod. ráno, jsem šla vypustit slepičky a čekal mě šok. Všechny tři kuřice od Vás byly v kurníku mrtvé. Nechápu.
Kuřice dám do lednice, můžete si je odvézt k expertíze (já veterináře platit nebudu). Je mi těch zvířat líto.

Žádám Vás, o vrácení zaplacených 1196,- Kč na můj účet.
Přikládám fota z dnešního rána. Mrtvých kuřic v kurníku, celkové dispozice, zahrady, ostatní drůbeže. Je to k pláči.

Očekávám Vaši reakci. Věra Beranová, ***
---------- Původní e-mail ----------
Od: Slepicar.cz
Komu: ***
Datum: 16. 6. 2025 17:02:11
Předmět: Změna stavu Vaší objednávky č. ***

Objednávka č. ***
Dobrý den,

právě jsme přijali platbu za objednávku č. ***. O odeslání Vaší objednávky Vás budeme informovat v dalším e-mailu.

S pozdravem
slepicar.cz

info@slepicar.cz
383 800 130
Přílohy

IMG_20250705_055548.jpg
Obrázek, 237 kB
Stáhnout
Zobrazit ›

IMG_20250705_055655.jpg
Obrázek, 154 kB
Stáhnout
Zobrazit ›

IMG_20250705_055555.jpg
Obrázek, 260 kB
Stáhnout
Zobrazit ›

IMG_20250705_055620.jpg
Obrázek, 297 kB
Stáhnout
Zobrazit ›

IMG_20250705_055700.jpg
Obrázek, 245 kB
Stáhnout
Zobrazit ›

IMG_20250705_055811.jpg
Obrázek, 270 kB
Stáhnout
Zobrazit ›

IMG_20250705_055753.jpg
Obrázek, 207 kB
Stáhnout
Zobrazit ›

IMG_20250705_055646.jpg
Obrázek, 234 kB
Stáhnout
Zobrazit ›

IMG_20250705_061718.jpg
Obrázek, 252 kB
Stáhnout
Zobrazit ›

IMG_20250705_055639.jpg
Obrázek, 269 kB
Stáhnout
Zobrazit ›

IMG_20250705_061750.jpg
Obrázek, 282 kB
Stáhnout
Zobrazit ›

IMG_20250705_055615.jpg
Obrázek, 241 kB
Stáhnout
Zobrazit ›

IMG_20250705_055739.jpg
Obrázek, 219 kB
Stáhnout
Zobrazit ›
Stáhnout všechny přílohy


Požadované řešení

vrátit platbu a sledovat stav zvířat. Vyzvednout si uhynzlé kuřice k veterinárnímu vyšetření.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2025 08:45, před 21 hodinami

Dle ustanovení § 494 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že živé zvíře má zvláštní význam a hodnotu již jako smysly nadaný živý tvor. Živé zvíře není věcí a ustanovení o věcech se na živé zvíře použijí obdobně jen v rozsahu, ve kterém to neodporuje jeho povaze.

Ustanovení upravující práva a povinnosti vzniknuvší z kupní smlouvy, jejíž předmětem je zvíře, je možné přiměřeně použít, neboť jejich použití zásadně nijak povaze zvířete neodporuje.

Je-li plněno vadně, má spotřebitel nároky z vadného plnění v rozsahu, který reflektuje to, že předmětem kupní smlouvy je zvíře (tzn. logicky není možná např. oprava věci). Je však možné dodat druhově stejné zvíře, či odstoupit od smlouvy.

Doporučujeme tedy uplatnění reklamace, v jejímž rámci doporučujeme jako řešení požadovat buď dodání nových zvířat či odstoupení od smlouvy.

Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.