| Počet nahlášených stížností: | 106 |
| Z toho za letošní rok: | 21 |
| Stále v řešení: | 4 |
7.7.2025 v Tursku linka 316, která má jet v 8:28 do Kralup nad Vltavou vůbec nepřijela, nebo přijeli o 10 minut dříve a nečekala, a tak úplně zničila validitu jízdních řádů. Považuji toto za neakceptovatelné.
Autobus linky 316, v zastávce Tursko, dne 7.7.2025, odjezd měl byt v 8:28, autobus buď nikdy nepřijel nebo odjel příliš brzo
Potvrzení, že autobusy budou jezdit včas. Zároveň bych rád věděl, jak může autobus 10 minut pred svým odjezdem odjet. Rád bych věděl, jaké následky řidič ponese a viděl důkaz, že se toto již v budoucnu nestane
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.