Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:101
Z toho za letošní rok:15
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 101)

#82464Autobus přijel na zastávku od 10 minut dřív a nezastavil

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.07.2025, před 2 dny

Jáchym Růžička

Znění stížnosti

7.7.2025 v Tursku linka 316, která má jet v 8:28 do Kralup nad Vltavou vůbec nepřijela, nebo přijeli o 10 minut dříve a nečekala, a tak úplně zničila validitu jízdních řádů. Považuji toto za neakceptovatelné.


Produkt

Autobus linky 316, v zastávce Tursko, dne 7.7.2025, odjezd měl byt v 8:28, autobus buď nikdy nepřijel nebo odjel příliš brzo


Požadované řešení

Potvrzení, že autobusy budou jezdit včas. Zároveň bych rád věděl, jak může autobus 10 minut pred svým odjezdem odjet. Rád bych věděl, jaké následky řidič ponese a viděl důkaz, že se toto již v budoucnu nestane


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2025 10:27, včera

Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.