Počet nahlášených stížností: | 101 |
Z toho za letošní rok: | 15 |
Stále v řešení: | 9 |
7.7.2025 v Tursku linka 316, která má jet v 8:28 do Kralup nad Vltavou vůbec nepřijela, nebo přijeli o 10 minut dříve a nečekala, a tak úplně zničila validitu jízdních řádů. Považuji toto za neakceptovatelné.
Autobus linky 316, v zastávce Tursko, dne 7.7.2025, odjezd měl byt v 8:28, autobus buď nikdy nepřijel nebo odjel příliš brzo
Potvrzení, že autobusy budou jezdit včas. Zároveň bych rád věděl, jak může autobus 10 minut pred svým odjezdem odjet. Rád bych věděl, jaké následky řidič ponese a viděl důkaz, že se toto již v budoucnu nestane
|
Tweet |
Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.