Společnost


ATS Praha s.r.o.

Počet nahlášených stížností:93
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

3.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (3 z 93)

#82470Advanced telecom services s.r.o.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.07.2025, včera

Monika Pořízková

Znění stížnosti

Dnes jsem zjistila, že mi bylo z telefonu strhnuto 99 kč týdně (zatím tedy 3x99 za měsíc červen). Operátor mi sdělil, že si tento poplatek strhává firma Advanced telecom services s.r.o. a mám si projít zprávy a aplikace, zda jsem někde s něčím nesouhlasila.
Jediné co jsem v telefonu objevila je sms z čísla 736 370 667 s textem:
Obracime se na Vas, protoze evidujeme rostouci zajem o Vase sluzby. Mame Vam nezavazne predavat tyto poptavky? Mohu zaslat detaily. JH, PZ. Odhlas stop.

Protože žádné služby nenabízím, sms jsem ani nedočetla a nevěnovala ji větší pozornost.

U operátora jsem si hned zablokovala možnost strhávat poplatky, ale nevím, jak to bude účinné. Protože jde zatím o částku "jen" 297, nevím, na koho se obrátit.


Produkt

Neoprávněné strhnutí poplatku 99 kč týdně bez předchozího souhlasu


Požadované řešení

- Vrácení již strženého poplatku - za měsíc červen 297 (14.6., 21.6., 28.6.) za měsíc červenec zatím nemám vyúčtování, předpokládám další poplatek 99 kč 5.7.
- Zákaz strhávání poplatků bez souhlasu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2025 12:09, před 23 hodinami

Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. V případě že tento důvod neprokáže, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.

O bezdůvodné obohacení se jedná, zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být také naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, na kterou se lze s podnětem obrátit (zde: coi.cz/podatelna). Spotřebitel by v takovém případě mohl i žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Je možné rovněž kontaktovat operátora s žádostí o zablokování těchto plateb. Tím však nemusí dojít ke zrušení závazku.

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Co se týče uplatnění reklamace, je možné vyúčtování dle informací dostupných z webových stránek společnosti (viz více na: https://www.atspraha.cz/) reklamovat na telefonním čísle + 420 296 363 199.

Další kontakty na společnost ATS Praha s.r.o.:
- sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 10000 Praha
- e-mail: info@atspraha.cz

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby.

Zrušení předplatného je možné formou SMS s textem „STOP“ na pětimístné číslo služby. Více informací o tzv. prémiových SMS se mohou spotřebitelé dočíst v našem článku na adrese https://www.dtest.cz/clanek-9764/nastrahy-plateb-mobilem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.