| Počet nahlášených stížností: | 16 |
| Z toho za letošní rok: | 5 |
| Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 8. 7. 2025 jsem čekala na ranní autobus s odjezdem v 6:01 z autobusového nádraží v Červeném Kostelci na železniční stanici. Autobus přijel pozdě a nezastavil na obvyklém místě, ale na druhé straně nádraží. Řidič otevřel dveře pouze pro výstup cestujících a přestože nás u autobusu čekalo asi šest, dveře zavřel a odjel dřív, než jsme k autobusu došli.
Kvůli tomu jsem nestihla vlak do práce. Žádám o prošetření celé situace a zajištění, aby k podobnému jednání nedocházelo i v budoucnu.
Přijetí opatření, aby k podobným situacím již nedocházelo.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Jestliže cestující není spokojen s kvalitou přepravy, doporučujeme mu se stížností obrátit přímo na společnost, neboť dopravce má povinnost poskytnout službu řádně a včas. Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Připomínky, stížnosti a podněty ohledně linkové dopravy v Královehradeckém kraji je možné podávat na e-mail: info@cdsnachod.cz.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.