Společnost


CDS s.r.o. Náchod

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 16)

#82480Neobsloužená zastávka autobusu - 8.7.2025 Červený Kostelec

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2025, před 5 měsíci

Terezie Němečková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 8. 7. 2025 jsem čekala na ranní autobus s odjezdem v 6:01 z autobusového nádraží v Červeném Kostelci na železniční stanici. Autobus přijel pozdě a nezastavil na obvyklém místě, ale na druhé straně nádraží. Řidič otevřel dveře pouze pro výstup cestujících a přestože nás u autobusu čekalo asi šest, dveře zavřel a odjel dřív, než jsme k autobusu došli.

Kvůli tomu jsem nestihla vlak do práce. Žádám o prošetření celé situace a zajištění, aby k podobnému jednání nedocházelo i v budoucnu.


Požadované řešení

Přijetí opatření, aby k podobným situacím již nedocházelo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2025 14:00, před 5 měsíci

Jestliže cestující není spokojen s kvalitou přepravy, doporučujeme mu se stížností obrátit přímo na společnost, neboť dopravce má povinnost poskytnout službu řádně a včas. Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Připomínky, stížnosti a podněty ohledně linkové dopravy v Královehradeckém kraji je možné podávat na e-mail: info@cdsnachod.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2025 09:26, před 2 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2025 15:17, před 30 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.