Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
ve čtvrtek 3.7.2025 jsme dojeli na ubytování (viz výše ). První dojem - oběd na zahradě - zahrada zanedbaná, oběd jsme měli na stolech, které byly zřejmě jen provizorní. Vše nevzhledné, špinavé.
Po jídle jsme došli na pokoj - vážně máme tady být??? Malé sofa - špinavé. Klimatizace nefunkční - podle ubytovatelů v pohodě - Jen prostě nejde. Koupelna a WC staré, zanedbané.
Šli jsme se podívat na zahradu - poválené odpadky, mrazák ( asi nefunkční ) vyhozen za restaurací. Prostě odpad tam, kam jsme se podívali. Restaurace , kde měla být večeře, tak tady asi několik měsíců nebo let nikdo neseděl. Skleněné dveře měli otisky rukou a prstů a všeho možného opravdu letité. Hnus od pohledu.
Rozhodli jsme se odjet. Na smetišti fakt bydlet nechceme. Sdělili jsme to obsluze. Snažili se nám vyměnit pokoj. Ale to by nebylo řešení. Špínu a nepořádek bychom asi museli uklidit.
Z tohoto důvodu žádáme o vrácení platby, která byla hotelu zaplacena a ubytování nebylo využito z důvodů uvedených.
Děkujeme za pochopení a budeme doufat, že budeme pochopeni.
Na Bookingu dost ubytování využíváme. Dosud jsme byli spokojeni. Doufáme, že toto se nám stalo poprvé a naposled .
Objednali jsme nové ubytování, které bylo nadstandartní.
Eva Hanáková a Jan Schonpflug
reklamace ubytování - Srí Lanka - White Rose Beach Resort - Marawila
Žádáme o vrácení zaplacené předem za ubytování , které jsme odmítli na místě.
|
Tweet |
Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel apartmánu. Za poskytnutí konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb.
Rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.
Případnou reklamaci ubytování je třeba uplatnit přímo u jejího poskytovatele.
Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.