Společnost


Pull & Bear Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

11.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (2 z 18)

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Uvedená procenta vychází z 1 hodnocení od spotřebitelů help

#82489Vytvořená vratka zboží před 14ti dny bez reakce, obchod bez reakce

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2025, před 25 dny

Lenka Snajdrová

Znění stížnosti

Vytvořila jsem vratku z domova (nepadnoucí 2 kusy oblečení), kurýr měl přijet za 24-48 hodin , je to 14 dní a nikdo vratku nevyzvedl, kontakt na obchod -mail již 3x zaslána urgence, bez reakce. Telefon na eshop nikde neuveden , na pobočce Chodov prý žádný telefon , kam bych měla ohledně eshopu volat neznají, mám zkusit třeba vrátit zboží poštou, že oni s e-shopem nemají nic společného .


Produkt

Eshop nemůžete vlastně nijak kontaktovat, nikde uveden platný kontakt


Požadované řešení

Dle posledních recenzí na netu je Pull Bear jeden velký problém.
Nutné je zadat platné kontakty, přijmout vratku , vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2025 12:05, před 23 dny

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Pokud podnikatel nemá nikde uvedeno, jakým způsobem je možné zboží vrátit, je tak dle našeho názoru možné učinit jeho zasláním na adresu sídla společnosti. Zároveň také platí, že vrácení by mělo být možné na jednotlivých pobočkách společnosti.

Společnost je možné kontaktovat také skrze chat na jejich stránkách (zde: https://www.pullandbear.com/cz/contact.html) nebo e-mailem na contact.cz@pullandbear.com.

Podnikatele je také možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.