Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
byla jsem hladova, hodne... a rychle reseni se nabizelo, zakoupim pizzu zname znacky, dle navodu ohreju... - co jsem nasla? teda nenasla? nenasla jsem avizovana rajcatka, nasla jsem JEDNO rajcatko... no super...
Pizza k dopečení
Požaduji novou Pizzu.
A hlavně tedy nápravu stavu pro ostatní uživatele výrobku.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji bez zbytečného odkladu reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (např. výpisem z účtu).
Stížnost na kvalitu potravin je možné zaslat také výrobci, což je možné učinit například skrze kontaktní formulář dostupný zde: https://www.oetker.cz/pomoc/kontaktni-formular.