Společnost


Dr. Oetker, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#82491Matoucí obrázek na obalu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2025, před 4 měsíci

magda kopecka

Znění stížnosti

byla jsem hladova, hodne... a rychle reseni se nabizelo, zakoupim pizzu zname znacky, dle navodu ohreju... - co jsem nasla? teda nenasla? nenasla jsem avizovana rajcatka, nasla jsem JEDNO rajcatko... no super...


Produkt

Pizza k dopečení


Požadované řešení

Požaduji novou Pizzu.
A hlavně tedy nápravu stavu pro ostatní uživatele výrobku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2025 08:52, před 4 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji bez zbytečného odkladu reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (např. výpisem z účtu).

Stížnost na kvalitu potravin je možné zaslat také výrobci, což je možné učinit například skrze kontaktní formulář dostupný zde: https://www.oetker.cz/pomoc/kontaktni-formular.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2025 09:43, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2025 16:10, před 15 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.