Společnost


Letiště Praha, a. s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#82493Neuznání reklamace neoprávněně účtovaného parkovného

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

26 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2025, před 26 dny

Martin Bulant

Znění stížnosti

Dne 28.5.2025 ve 13:03 jsem vjel na parkoviště terminálu 2, kde jsem vyložil cestující pro odlet a vyjel z parkoviště.
Bohužel jsem se pak při snaze vrátit zpět na dálnici dostal k vjezdové bráně dalšího parkoviště.
Na informační tabuli jsem se dočetl, že i zde je parkování do 10minut zdarma, tak jsem se rozhodl místo složitých manévrů toto pakroviště projet.
Nicméně na výjezdu mě závora ve 13:12 bez zaplacení odmítla pustit i přesto, že můj pobyt byl kratší než 10 minut.
Neoprávněnou platbu jsem se snažil reklamovat na adrese parking@prg.aero.
V odpovědi se odkazovali na parkovací řád, který ovšem na informačních tabulích u parkoviště není ani odkazován viz příloha.


Požadované řešení

Žádám tedy o vrácení neoprávněně vybraného parkovného ve výši 100 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2025 09:32, před 24 dny

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.