Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 28.5.2025 ve 13:03 jsem vjel na parkoviště terminálu 2, kde jsem vyložil cestující pro odlet a vyjel z parkoviště.
Bohužel jsem se pak při snaze vrátit zpět na dálnici dostal k vjezdové bráně dalšího parkoviště.
Na informační tabuli jsem se dočetl, že i zde je parkování do 10minut zdarma, tak jsem se rozhodl místo složitých manévrů toto pakroviště projet.
Nicméně na výjezdu mě závora ve 13:12 bez zaplacení odmítla pustit i přesto, že můj pobyt byl kratší než 10 minut.
Neoprávněnou platbu jsem se snažil reklamovat na adrese parking@prg.aero.
V odpovědi se odkazovali na parkovací řád, který ovšem na informačních tabulích u parkoviště není ani odkazován viz příloha.
Žádám tedy o vrácení neoprávněně vybraného parkovného ve výši 100 Kč.
|
Tweet |
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.