Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, stala se nám nemilá věc, jsem opravdu citlivá na to,kde tankuji, u jaké společnosti a na jaké pumpě, zda je tam obrat. Po dojezdu na dovolenou auto netáhlo, málem jsme nedojely, měla jsem podezření na vodu v palivu, včera ze servisu přišla informace, že v nádrži vytahli i jakousi sloužku jako naftu.
Ne, opravdu jsem naftu netankovala, to by ji tam muselo být desítky litrů, což nebylo, ale byly tam 2 frakce - 1 benzinove vonicí, druhá nevonící-netěkavá olejová.
Protože jsem jely na dovolenou máme veškeré účtenky a přesně víme, kde jsem kdy tankovaly. Na výjedu jsme braly plnou u ORlen
Obrátila jsem se na benziky s zádostí o dodání kvalitativních parametru paliva z doby,kdy jsem cerpaly. Napsala jsem jim čas, datum a číslo učtenky, přeci máme evidentci tržeb a tahle benzinka je samoobslužná.
K tomu, aby mi sdělili technické listy po mě chtějí ale přímo učtenky - je to tak v pořádku?
Přeci informace o složení/kvalitě paliva bych měla mít k dispozicic nezávisle na tom, zda natankuji-tedy ještě před tankováním - kde je ziskám,když pumpa je samoobslužná a není tam obsluha?
Jak celou situaci řešit? Oprava stála víc jak na tři nádrže benzínu...a jak tomu hlavně předejít do budoucna
ziskaní informací jak situaci řešit
|
Tweet |
Ohledně kvality paliva se může spotřebitel informovat u obsluhy čerpací stanice o atestu paliva (pokud se jedná o stanici s obsluhou) nebo se podívat na výsledky kontrol kvality pohonných hmot, které zveřejňuje Česká obchodní inspekce.
Spotřebitel může zakoupené pohonné hmoty reklamovat. Dle reklamačního řádu společnosti platí, že při uplatnění reklamace pohonných hmot je zákazník povinen informovat prodávajícího o vytýkané vadě, uvést datum, místo a hodinu nákupu pohonných hmot, uvést druh a množství koupených pohonných hmot a nákup prokázat, nejlépe příslušným prodejním dokladem. Je-li to potřeba k vyřízení reklamace, resp. k posouzení vytýkané vady, je prodávající oprávněn od zákazníka vyžadovat doplňující údaje, zejména přibližné množství pohonných hmot v nádrži dopravního prostředku před natankováním, a typ vozidla, registrační značku, stáří vozidla, počet ujetých kilometrů.
K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.