Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:657
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (4 z 657)

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Uvedená procenta vychází z 20 hodnocení od spotřebitelů help

#82507Fakturace nedodane služby

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2025, před 7 dny

Nur El-Hajat El Lababidi

Znění stížnosti

14.6 jsem se vrátila z dovolené a objevila jsem ze mi nefunguje internet, po kontaktu zákaznického centra jsem se dozvěděla že o tom ví, že již internet neběží několik dní a je třeba vyměnit modem.

I po vymění modemu internet neběží až po dalších 4 dní kdy jsem se dozvěděla že nemám otravovat.

T-Mobile se mi ozval až když jsem vypověděl smlouvu s nabídkou na 50% slevu.

Obdržela jsem fakturu za červen a vidim ze je tam standardní cena za internet, když jsem se zeptala proč mi účtují službu kterou nedodali minimum 7 dny, odpověď zněla nemáte nárok na kompenzaci jelikož od nás odcházíme.

Mám platit za nedodanou službu?


Produkt

Internet nefunkční


Požadované řešení

Snížení faktury o době kdy nefungoval internet 7 dny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2025 10:38, před 6 dny

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu. Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

Reklamaci je v tomto případě možné uplatnit osobně v kterékoli prodejně společnosti, telefonicky na bezplatné lince: 800 73 73 73 i prostřednictvím kontaktního formuláře, který nalezne spotřebitel zde: https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.

Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.

Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.