Společnost


PROROK SPORT, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#82508Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2025, před 7 dny

Kamila Pospíšilová

Znění stížnosti

Jedná se o běžeckou terénní obuv Salomon , kterou užívám již rok a čtvrt , vadou jsou prodranè paty, kdy konstrukce obuvi již bez ochrany molitanu zapříčiňuje poranění pat - odření , puchýřů a tak neschopnosti obuv nadále používat ! Vlastní zavinění to není , jelikož celou dobu obuv obouvám jako člověk , a jde vidět i na specialních tkaničkách , které by byly poškozené nějakým zlým užíváním ( obouváním ) obuvi ! Navíc bez mého souhlasu vybrali dopravce na adresu o kterou jsem nestála ! Kdy jsem boty zasílala pres zasilkovnu z obchodu a oni si vybrali dopravce GLS.. Nákup proběhl přes eShop už tenkrát jsem si bohužel všimla, že mají cenově přehodnocené ! Reagovala jsem během reklamace na odpověď přes síť.


Produkt

Obuv Salomon Thundercross GTX W - černá


Požadované řešení

Vzhledem k bolestem , které mi obuv způsobuje , jsem chtěla vrátit peníze .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2025 11:06, před 6 dny

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR msp.gov.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.