Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1244
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (11 z 1244)

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Uvedená procenta vychází z 3 hodnocení od spotřebitelů help

#82510Nedodané zboží na adresu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2025, před 7 dny

Tereza Bočková

Znění stížnosti

Jak už zde psalo víc lidí, naprostá katastrofa! A to né jednou a ani dvakrát.
Zaplatila jsem si doručení na adresu, kde je vrátnice a v poznámce u objednávky jsem měla “prosím nechat na vrátnici. Děkuji”, jelikož mám schůzky s klienty, nemohu brát telefony. SMS zpráva o doručení mi přišla již na schůzku, a kurýr volal 30 minut na to. Ihned po schůzce volám na zmeškaný hovor, kdy mi kurýr řekl, “jooo tam už nejsem, ale až pojedu zpátky, hodím to na výdejnu o 9 baráků vedle, tak si tam skočte, naschle!!” Vyloženě se vysmál do telefonu i přesto, že jsem mu řekla, že to měl nechat na vrátnici, kdy to bylo v poznámce. Ihned na to jsem volala na zákaznickou linku, kdy mi paní řekla, že se pokusí zajistit aby mi to kurýr nechal na té vrátnici jak pojede k tomu výdejnímu místu, a že mi ještě zavolá. Po 4 hodinách, když už jsem obdržela sms že je balík uložený na výdejním místě mi znovu volá paní, tak ho máte na tom výdejním místě, kurýr už kolem vaší adresy nejel


Produkt

Nedodali zboží na mnou určenou adresu, řidič mi oznámil, že balíček bude na výdejním místě odpoledne, jak opět pojede kolem o 9 budov vedle.


Požadované řešení

Chtěla bych určitě vrátit peníze od společnosti PPL, jelikož se to stalo již po několikáté, co mi schválně nechali balík na výdejním místě, a hlavně aby se spravili jako firma, co se týká služeb k zákazníkovi, a ideálně firmy které s nimi spolupracují, aby spolupráci ukončili.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2025 11:18, před 6 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.